Millenium Stand f. E- or Acoustic Guitar

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 9.07. en Woensdag, 10.07.
Doet wat het moet doen
Dahnee 27.05.2017
Het werkt zoals je zou verwachten. Zowel mijn akoestische als mijn elektrische gitaar staat stevig. Het is ook heel fijn mee te nemen, doordat het inklapbaar is neemt het bijna geen plek op. Ik gebruik het voornamelijk thuis, maar neem het regelmatig mee op vakantie.

Een minpuntje is wel na ruim een jaar begint de foam waar de gitaar op staat weg te slijten.

Al met al een fatsoenlijke standaard voor de prijs. Zou deze wel niet opnieuw kopen

Prima standaard, maar na 2 maanden kapot.
Dripper_ 14.05.2024
Voor een of andere manier is het niet meer mogelijk om die van mij uitgeklapt te houden, maar dit zou waarschijnlijk aan mijn exemplaar liggen.

j
voor de beginners
jefrey 21.04.2017
goed standaard om je eerste gitaar op kwijt te kunnen
echter niet heel stabiel en wiebeld veel

Stevig
BRNL 05.03.2019
De stand is stevig maar de borgpin gaat niet heel soepel bij het in en uitklappen.