Millenium HB7AN Hornbeam -Nylon-

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 2.07. en Woensdag, 3.07.
VT
Van TeSSeL 27.06.2024
Fijne lichte sticks, liggen lekker in de hand en kunnen tegen een stootje.

Ik drum momenteel elke dag uren en heb erg veel verschillende soorten drumsticks. Na een dag intensief drummen vertoont er geregeld een (hihat) stick (hevige) slijtage aan de (houten) kop.
De levensduur van een stick ligt natuurlijk ook aan het soort van de stick (materiaal hout/nylon/carbon, dikte enz.). Inmiddels de kast al redelijk gevuld met versleten sticks. Beide nylon sticks (heb tevens de nylon hickory sticks), zijn echter nog steeds heel.
Ondanks dat de sticks fantastisch spelen, licht zijn en heerlijk in de hand liggen, gaan mijn voorkeur uit naar de hickory variant. Deze ligt net nog wat fijner in de hand en voelt iets zwaarder (weet zo niet of dit ook zo is).