seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

Millenium GS-2012

Levering ongeveer tussen Maandag, 15.07. en Dinsdag, 16.07.
Prima standaard voor weinig geld!
BossPol 30.08.2017
Zeer handige gitaarstandaard die licht, klein en makkelijk mee te nemen is.
Het scheelt een hoop gesleep met een zware stand of een lange opvouwbare stand.
Natuurlijk is deze minder stevig dan een metalen stand, maar als je deze met aandacht neerzet en de pootjes goed instelt, staat je gitaar er prima op.
Ik neem hem mee naar de oefenruimte, lekker onderin de tas.
Alle gitaren kunnen er op staat: mijn tele en strat (smal) maar ook mijn Gretsch hollowbody en akoestische gitaar (dikke body). En het enige wat je hoeft te doen is de onderste rail te verschuiven.
Ik heb hem ondertussen 3 jaar en gebruik het wekelijks. En geen slijtage. Prima product!

s
Ronduit super
smits 03.07.2022
De afgelopen jaren is deze standaard al meegegaan naar misschien wel 100 (akoestische) optredens. Werkt nog steeds top en is nog steeds heel! Neemt weinig plek in en weegt niks, dus past makkelijk in een tas bij m'n andere spullen. Werkt minder fijn met zwaardere instrumenten, maar is perfect met een akoestische gitaar.

Will do the job while you travel.
NOPAIN 21.03.2019
Handy compact lightweigt foldable stand. For the money and quick use while you travel its okay. But its not a rock solid stand, because its very light. It's made of plastic with rubber grip and well made.

verstelbare standaard
Martin! 13.12.2019
Handig en compact, gemakkelijk mee te nemen en licht van gewicht, passen mijn lesPaul zowel als mijn Westerngitaar op.
ingeklapt vergt hij weinig plaats.
vind hem super gemakkelijk

L
geweldige standaart
Luna-Senpai 29.08.2020
staat goed stabiel en makelijk mee te nemen ook staat de gitaar er mooi op

BT
Best buy
Ben Thom 27.06.2017
So handy. Fits in gigbag. Antislip rubber makes sure your instrument stands sturdy.

super handig
Anoniem 23.02.2017
Gebruik hem voor een Ibanez dreadnought. Past perfect en staat stevig. Handig mee te nemen. Voor deze prijs absolute aanrader

Great multipurpose standard
Anoniem 21.05.2016
This standard can used all my guitars (electric and acoustic as well), mandoline, banjo plus ukulele. It can be folded to as small as 30x15x4cm. On top of it: the price is way too low and every penny's worth.