Millenium GS-2000

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 9.07. en Woensdag, 10.07.
Meer moet dat niet zijn...
DoNotShootThePianoplayer 16.11.2020
Geen enkele stand is safe genoeg als uw frontman een oude dronken punk is (...of,... als je repeteert met uw kinderen en labrador in de buurt) . Dus waarom zou je dan een dure kopen ? Deze voldoet prima bij normaal gebruik !

Goed voor de prijs.
ElricBaelus1 27.04.2020
Een staander moet niet veel te duur zijn en deze is net goed, ik denk dat er niet veel verschil is in kwaliteit. Ik heb nu een Dc model gitaar en een Warlock deze passen er beide goed op.

U
Prima
Uncle_B 11.08.2023
Prima standaard voor de meeste gitaren. Voor mijn jazzmasters is hij minder geschikt vanwege de offset bodies.

g
Goede stand voor de prijs
guushemmes 08.11.2020
Heb deze stand samen met mijn nieuwe elektrische gitaar gekocht, degelijk ding, alleen niet altijd even stabiel bij mij dan. Voor de rest zeker wel het kopen waard voor deze prijs!

Value for money
Anoniem 13.01.2016
This guitar stand is firm, relatively well built and feels quite solid. In black of course.

The price is quite low but the quality was better than I expected.

Good service by Thomann. Shipping was handled well.

MR
Doet wat het moet doen
Mirte Reuvers 26.04.2022
Op zichzelf een mooie en stevige standaard, al vind ik het wel wat lastig om het elastiekje bovenaan van en op de dopjes weer te krijgen. De standaard zelf is mooi afgewerkt en heeft een stevige basis. Zelf heb ik hem gekocht voor een Super Jumbo basgitaar, dus het paste echt net aan. Verder heel erg tevreden mee.

Stabiel, goedkoop en handig
DaanDolby 07.12.2020
Ik heb twee van deze standarden gekocht. Een ervan had een lichtelijk verbogen houder, waar de hals tegen leunt. Het was voornamelijk een visuele beschadiging, de standaard werkt prima.
Ze nemen niet veel ruimte in beslag, zijn stevig genoeg voor western en electric guitaren en ongelofelijk goedkoop.

Beetje wankelig
Gebruiker19746 06.02.2023
Goed standaard voor de prijs, maar is wel een beetje wankelig onderin.

Prima voor thuisgebruik of studio
Anoniem 05.04.2017
Gewoon een goedkope standaard die stabiel genoeg voor je instrument is.
Te ligt voor op de buhne denk ik.
Dik tevreden!

Let op
Thesis 22.04.2024
Best stevig en zeer betaalbaar, maar de doppen op de pootjes laten op geverfde oppervlakken zwarte plekken achter die moeilijk te verwijdere zijn.