Millenium GS-2000

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 9.07. en Woensdag, 10.07.
EH
wisselvallig van kwaliteit
Ernie's Heavy B. 27.05.2019
Gitaarstandaard voor een bodemprijs. Minder solide dan een vergelijkbaar (en even goedkoop) product dat ik eerder elders heb gekocht. Standaard wipt hierdoor meer, maar zonder gevaarlijk te worden en voldoet dus min of meer. Ik zou er zelf geen peperdure gitaar in durven zetten.

Helaas, van de twee exemplaren die ik bestelde was er één ronduit scheef. Stelschroef van het verticale deel gaat scheef de buis in waardoor het bovendeel gedraaid uitkomt ten opzichte van voet en de gitaar dus scheef en uit balans in de standaard staat.

Het andere exemplaar had dit probleem niet.
Kortom; goedkoop, en dus van matige kwaliteit en matige kwaliteitscontrole.

Anoniem 24.04.2016
Prima statief om je gitaar weg te zetten.
De sluiting van de halssteun vind ik wat minder goed van uitvoering.
Afwerkdopjes kwamen na een poosje vanzelf los, waardoor ook de strap die voorkomt dat je hals naar voren kan komen ook eraf valt.
Kan je allemaal wel weer terug drukken , maar toch.

Anoniem 01.04.2016
Nice guitar stand for any guitar but it is not as stable as other low floor models. I have used it only for acoustic guitars because it is very easy and quick to place guitar in position even without looking at it ( very handy during recording session ). Good finish and paint for the money.

Niet zo stevig
Anoniem 02.08.2016
De gitaarstandaard is niet zo stevig als in de beschrijving staat... Het stuk waar je gitaar op staat wiebelt een beetje waardoor de kans best groot is dat je gitaar eraf valt. Ik gebruik de standaard dan ook niet meer.

RSmeets 28.11.2018
Okay ik had een extra single standaard nodig, en dat heb ik nu ook. Ben alleen niet heel tevreden met deze.
Het rubbertje wat de gitaar tegenhoud trek ik namelijk bijna elke keer eraf.
Hij staat zeer stabiel wel! Prima, maar alles dat sluitingke is een ergernis. Voelt ietjes goedkoop aan, maar hij doet z'n werk.

Stevige Gitaarstandaard
HeadacheMachine 13.03.2020