Naar de inhoud van de pagina
seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

Millenium Desktop Monitor Stand DM2

Levering ongeveer tussen Woensdag, 21.08. en Donderdag, 22.08.
Prima, maar volgende keer bestel ik dit ergens anders
Arnout-SBP 21.02.2024
Ik ben van Monitorstands met klem, overgegaan naar een met voet. Eerder had ik voor dezelfde prijs een set (met klem) van een webshop.

Qua afwerking, kwaliteit en met name verpakking beviel die mij toch beter. Al met al zijn deze stands prima, maar ze kwamen stoffig, onder het stof binnen in kapotte/gekreukelde dozen. Dit viel me tegen, omdat ik van Thomann veel beter gewend ben.

Los van stof, krasjes en vlekjes, werkt het prima en is het gewoon een goede keus! Je doet er goed aan deze te kopen, maar voor hetzelfde geld zijn er ook alternatieven.

Ok speaker stand
Nielskie 27.12.2023
The stand feels sturdy enough, but the top plate came a bit bended, facing downwards. Both my stands the top plates are not really level.

AA
Antal A 01.04.2023
Natuurlijk, voor die prijs mag je niet te veel verwachten. Toch vielen deze stands me tegen. Vooral door die stelknop/spanvijs/klem waarmee je de hoogte instelt. Ik ben wat huiverig om de schroef echt vast te draaien. Dat ding is van het type gammelenstein.