bespeelbaarheid

Millenium BDP-S Bass Drum Practice Pad

Levering ongeveer tussen Maandag, 8.07. en Dinsdag, 9.07.
Je krijgt waar je voor betaald
Anoniem 16.03.2016
Omdat ik niet te veel geld wil besteden om thuis te kunnen oefenen heb ik de goedkoopste bassdrum practice pad gekocht die ik kon vinden. Op zich ben ik niet geheel ontevreden, het is prima geschikt om thuis een beetje aan te rommelen. Maar er zijn wel een aantal minpunten:

1: Het gedeelte waar de klopper het pad raakt is nogal hoog en was niet heel erg mooi afgewerkt (scheurtje erin). Het staat ook eigenlijk net iets te ver weg van de klopper om echt lekker op te kunnen spelen. Ik heb gelukkig twee verschillende pedalen, dus ik stel mijn reservepedaal speciaal in om beter erbij te passen, maar niet iedereen heeft die luxe.
2: De onderburen horen gedreun van het pedaal zelf. Ze horen geen geluid van het kloppen op de pad, maar wel het geheel van pedaal en pad wat de grond raakt.
3: Het is niet te verstellen op welke manier dan ook.

Het is de goedkoopste optie die ik heb kunnen vinden, dus je kan deze kwaliteit verwachten, maar ik zou eerder net iets meer betalen voor een net iets betere kwaliteit!
bespeelbaarheid