4 / 5

Meris Enzo Multi-Voice Synthesizer

Gratis verzending verwacht tussen Maandag, 1.07. en Dinsdag, 2.07.
Geniale Gitaarsynth
Teunvanirsel 21.08.2019
De Meris Enzo is een geniaal pedaal met een klein nadeel.

Ik gebruik hem voor gitaar en soms samen met een Micro Korg, het pedaal werkt prima met beide.

De tracking is heel erg goed en het stereobeeld is indrukwekkend. Als je al een Meris pedaal bezit dan zal de bediening je niet veel moeite kosten. De interface is gelijk aan die van andere Meris pedalen. Al zal je in het begin de dubbele functies van de verschillende knoppen af en toe moeten opzoeken. Als dit je eerste Meris pedaal is kan het even wat moeite kosten om het werken werken met dubbel functies onder de knie te krijgen.

Het enige nadeel van het pedaal vind ik dat het volume van het natte signaal soms wel uit de bocht vliegt (lees soms is het signaal wat te hard tov de rest van mijn board)