Mackie Thump Go

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 9.07. en Woensdag, 10.07.
BN
Veel geluid, maar geen mid
B NL 30.05.2023
Ik heb deze versterker uiteindelijk terug moeten sturen. Het heeft veel te veel bass in de mix en geen mid frequencies. De gebrek aan ingebouwd eq maakt het niet handig voor acoustic instrumenten of zang. Van de verschillend pre-set EQ standen (knoppen) is geen met een gebalanceerd geluid, alles heeft overdreven bass en hoog (zelfs als je kiezd de stand voor een extern subwoofer). Het zou kunnen werken voor iemand die electronisch apparaten of met een eigen EQ. Bvb voor een DJ of zo met Pop/Dance muziek, maar zelfs via Bluetooth iets afspelen dat niet Pop/Dance is, is niet mooie door dat er alleen bass en hoog uit de speaker komt. Maar waarschijnlijk hier door heet het Thump.