Line6 M5 Stompbox

Gratis verzending verwacht tussen Maandag, 8.07. en Dinsdag, 9.07.
Verrassend goede effecten
Anoniem 17.06.2016
Ik ben een gitarist. Mijn pedalboard en rack is compleet. Ik heb ook een Fender Rhodes en het leek me leuk daar ook wat effecten op te kunnen zetten zo nu en dan. Ik was dus op zoek naar een goedkoop multi effect met redelijke sounds. In mijn gitaarsetup gebruik ik een line6 echo pro rack unit waarover ik zeer te spreken ben. De M5 scheen dezelfde delays aan boord te hebben. En inderdaad, de delays doen niet onder voor die van de echo pro! De modulatie effecten zijn helemaal niet zo slecht, maar vergeleken met de strymon mobius die ik ook heb, is het toch wel wat minder allemaal.
De filtersectie gebruik ik niet zo zeer, dus daar kan ik weinig over zeggen. De distortions ben ik niet zo over te spreken. Ze klinken allemaal vrij vlak en digitaal. De reverbs een beetje hetzelfde verhaal.
De bediening is zeer intuitief dankzij het schermpje en de draaiknoppen. Het gebruik van presets vind ik zelf net niet makkelijk genoeg. Je moet eerst de preset selecteren en dan door beide footswitches in te drukken activeren. Werkt naar mijn mening niet helemaal lekker. Toch moet ik zeggen dat het voor dit geld een erg leuk pedaal is! Zeker voor de delays. Ook voor beginners die de verschillende soorten effecten willen ontdekken.