Line6 DL4 MKII Delay

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 9.07. en Woensdag, 10.07.
Nn
Niet praktisch
Nik neem 21.02.2023
De Line6 DL4 MkII bevat een breed aanbod aan mooie delays en reverbs. Het probleem is dat het erg lastig is om die delays te selecteren met de Model Selector schakelaar. Voor de MkII delays zijn de verschillende delaynamen nog wel leesbaar maar de Legacy delaynamen zijn slecht leesbaar. Over de bedienbaarheid van de reverb maar niet te spreken. Als je een gitaar om je nek hebt hangen en je moet het alt knoipje indrukken en tegelijk de draaiknoppen of de selectorknop bedienen is gewoon waardeloos. Wat ik vervolgens mis (ik ben niet zo goed in het onthouden van dat soort instellingen) is een manier om terug te zien hoe je je presets hebt gemaakt. Zo zijn er meer onpraktische zaken aan de bedienbaarheid waardoor ik heb besloten om hem terug te sturen.
Delays zijn goed en zeker als je hem alleen in de studio zou gebruiken is het een mooie effectenbak.