Lake People G103-P MKII

Gratis verzending verwacht tussen Maandag, 1.07. en Dinsdag, 2.07.
j
goede
jermuz 02.02.2024
Het geluid van deze versterker zou ik neutraal en precies willen noemen, precies wat ik wil. Het stereobeeld is wat smaller dan de output van mijn audio-interface. Maar dat is ook wel een hele goede.
Het grootste pluspunt is dat je 2 aansluitingen hebt voor koptelefoons. Zo is het mogelijk bij opnames 2 muzikanten een koptelefoon aan te bieden.
Het is een simpel apparaat met dito uiterlijk. Maar het tikt voor mij alle boxen: aan/uit knop aan de voorkant, geen harde klik bij het aan- en uitzetten, geen opvallend licht maar bescheiden. Eerder heb ik een versterker besteld die dit wel had, dus het is niet vanzelfsprekend. Die was trouwens meer dan 2x zo duur en had maar 1 uitgang.
Conclusie: ik ben tevreden en hou dit apparaat.