Naar de inhoud van de pagina
seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

€ 1.029

Gratis verzending verwacht tussen Woensdag, 4.09. en Donderdag, 5.09.
Idee geweldig, sound voor mij iets te wollig
Marcel_nl 25.10.2020
Ik heb de Isovox aangeschaft om op vakantie of onderweg te kunnen inspreken. Omdat het inspreken in de auto of in een fort gebouwd van kussens in een hotel wel iets aan comfort te wensen overlaten leek het mij een goed idee om een professionele oplossing hiervoor te gaan gebruiken.

De kwaliteit van de Isovox is prachtig: mooi afgewerkt, de uitstraling is luxe/professioneel. In elkaar zetten gaat erg makkelijk en is binnen een aantal minuten geregeld. Verder is het meegeleverde led-lampje lekker krachtig en simpel te bedienen.

Een nadeel is dat er weinig ruimte in de Isovox is om papieren of je tablet/telefoon neer te zetten. Het kan wel, maar dan moet je er wel met een schuin oog naar kijken.
Het grootste nadeel vindt ik dat het voor mij iets te wollig/boxy klinkt. Logisch als je in een kleine ruimte in een microfoon spreekt, maar ik had gehoopt dat dit mee zou vallen en er vanuit de maker over nagedacht was. Vooral voor de prijs waarvoor deze Isovox verkocht wordt. Nu schijnt dit met de nieuwste microfoon van Isovox goed opgelost te zijn, maar ik ben redelijk gehecht aan mijn eigen microfoons.
Ook met EQ nabewerking is er een hoop aan het geluid van de Isovox op te knappen, maar het was in mijn geval nu juist te bedoeling dat het makkelijk was om in te spreken zonder allerlei nabewerking.

Helaas voor mij dus geen 5 sterren. Ik heb mijn Isovox geretourneerd en ga naar een andere oplossing op zoek.