Hotone Ampero Control

Gratis verzending verwacht tussen Vrijdag, 12.07. en Maandag, 15.07.
j
strak, eenvoudig, handzaam
juanmoulinho 28.11.2021
goed, het is mijn eerste ervaring met midi, laat staan controller. maar yeah, in een klap haal ik nu echt heel veel meer uit mijn midi pedalen!
ik gebruik hem voor mijn twee source audio one series pedalen (met een neurohub ertussen), waar die uitstekend bij past. super handzaam, zelfde mooie geborstelde oppervlak en genoeg footswitches om snel uit de voeten te kunnen.
voor een beetje doe het zelf er is het echt direct gaan. de app wijst zichzelf en is ook de manier om de boel in te stellen. het was meer geklooi met de neurohub dan met de controller. alle soorten messages mogelijk, en ook leuk: keuze voor de 4 switches voor 4 modes: single, toggle, momentary of hold. te gek.

aandachtspunten:
even een manual op internet zoeken en de app via de website van hotone donwloaden (niet in de app store).
de banks kan je naam geven (in je app), maar de 4 switches niet. je zal er dus een lijstje op na moeten houden om alle functies terug te kunnen vinden die je eraan hebt gekoppeld.