seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

Beschikbaar in een paar maanden
Beschikbaar in een paar maanden

Dit artikel is momenteel uitverkocht, maar wij hebben hiervoor al een nieuwe bestelling uitstaan. Helaas kan de leverancier geen levering binnen de komende drie maanden garanderen. Wij raden u aan een geschikt alternatief in onze winkel uit te zoeken.

Betrouwbaar, luid en karakteristiek geluid.
JNM1969 05.03.2023
Onvoorstelbaar hoe luid deze kan gaan in zo’n klein formaat. Moest m rustig inspelen (speakers gaven eerst wat vervorming maar dat verdween naarmate ze soepeler werden).

Karakteristiek Hartke geluid met mid en treble en pittige dynamiek. Geweldig voor slappen, voor mellow jazz zou ik een andere zoeken die gemakkelijker diep gaat.