seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

Harmon Wow Wow Mute Trumpet Alu

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 16.07. en Woensdag, 17.07.
Perfect wah wah mute
Anoniem 04.08.2016
I really love this mute. Its sound is marvelous with alot variety at your disposal, depending on your need / mood / felling ... By pulling out the pin, or pushing it deeper in the mute, the sound will change tremendously, and by covering the hole ( or not / or a little / or alternating ...) you can get disired affect such as the wah wah / crying baby ) Simply the best wah wah for me :)

Wow wow cornet
Anoniem 08.12.2016
De beker van een cornet is iets anders dan van een trompet maar deze past perfect in beide instrumenten!
- Gewicht is erg licht
- Blaast perfect aan (uiteraard iets zwaarder dan zonder demper)
- Erg goede prijs / kwaliteit

Als je zonder 'stem'(buisje) harder speelt word het geluid wat "scheller", exact wat ik zocht.

L
De echte Harmon
Leodbrk 13.11.2016
Weegt weinig in vergelijking met andere wow wow dempers. Is de enige echte Harmon en dat hoor je. Perfecte afwerking. Prijs-kwaliteit : zeer goed, een aanrader