Naar de inhoud van de pagina
seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

Harley Benton Valuestrings EL 10-46

Levering ongeveer tussen Vrijdag, 13.09. en Zaterdag, 14.09.
RH
Verrassend goed
Roger HL 13.03.2023
Ik kocht 2 van deze setjes om tijdelijk op mijn gitaar te leggen. Normaal gebruik ik D'addario, maar heel eerlijk... de Harley Benton's zijn prima! Nee, niet van dezelfde kwaliteit als D'addario... maar zeker niet slecht. Verrassend goed zelfs. Zeker voor een gitaar die je maar af en toe gebruikt, prima... meer dan dat zelfs. Ik heb meerdere gitaren, ik ga ze meer gebruiken!

as
Snaren Harley Benton 010 (Set)
aa soundproductions 07.06.2018
Snaren klinken goed.
Ook niet te helder.
Voelen goed aan.

Op langer termijn iets minder qua klank.
Geen coating.

Met deze prijs kun je makkelijk per gig je snaren vervangen.
Prijs Prestatie verhouding is SUPER.

BF
goeie snaren
Bram Fluks 13.11.2021
goeie snaren voor een hele goeie prijs, 1,50 maar en de prijs zakt ook nog als je er een hele boel besteld, ik ga voortaan voor .11 met omwonden G snaar maar dat is persoonlijk dit zijn hele goeie snaren

Fijne snaren.
Squeler 08.03.2020
Ik speel al bijna heel mijn leven op Daddario"s .
Ik wilde wel eens wat anders proberen.
In het begin wel even nodig i.v.m. rek. Daarna best goed eigenlijk.
Ze zijn een beetje minder bright dan daddario"s maar voor een derde van de prijs eigenlijk een prima product.

Betaalbare snaren die goed werken
RMegens 28.12.2018
Voor de prijs van deze snaren zal ik bij iedere bestelling altijd een extra pakje in de winkelwagen zetten.

Goeie snaren
Pieos 14.08.2019
De snaren klinken goed en gaan best lang mee.

good own brand strings!
Anoniem 20.08.2016
cool strings, for those that change often the strings...these are affordable and yet good quality

LF
010 strings
Lex F. 12.11.2013
cheap good for changs every 2 weeks , it is a good product

JJ
Prima snaren!
Jessie JJ 25.01.2018
Meestal als ik iets bij Thomann bestel dan bestel ik wel een paar setjes van deze snaren mee. Altijd handig als spares, ik stop meestal één setje in elke gitaartas die ik heb. Ook monteer ik deze snaren vaak op gitaren die ik wat minder vaak gebruik.

Ze kosten vrijwel niks en klinken ook nog eens prima. Ik heb wel het idee dat ze na verloop van tijd iets minder helder gaan klinken maar dat doen vrijwel alle snaren.

Qua doorzaamheid zijn ze ook prima. Meestal als ik ze vervang klinken ze nog prima maar doe ik het meer voor betrouwbarheid.

Aanrader voor iedereen die toch liever wat minder geld uitgeeft aan snaren ten opzichte van bijvoorbeeld D'addario of ernie balls.

Prima snaren
Anoniem 27.01.2016
Top snaren, de snaren roesten vrijwel niet en worden ook niet zo snel dof, wel iets sneller dan de duurdere merken maar als je naar de prijs kijkt dan maakt dat niks uit. Netjes apart verpakt in plastic.