Harley Benton TE-62CC CF

Gratis verzending verwacht tussen Woensdag, 10.07. en Donderdag, 11.07.
TS
Een prima en mooie (voor mij onbespeelbare) gitaar
Tony Spontana 18.01.2022
Over hoe deze gitaar speelt kan ik niks zeggen. Ik kan er namelijk niet op spelen. Ik speel linkshandig en heb deze rechtshandige gitaar gekocht zodat ik samen met mijn rechtshandige gitarist vrienden bij mij kan jammen zonder dat ze hun (vaak veel duurdere dan deze) gitarem mee moeten sjouwen.

Dus hoe het speelt...geen idee. Maar de kleur is mooier in het echt dan op de foto's. Ik heb een bloedhekel aan gitaren met glitter of een metallic sparkle erin. Ik dacht op de foto's te zien dat deze wel een aardige sparkle had maar heb vanwege de prijs en het feit dat ik er toch niet op hoef te spelen de gok genomen. De glinstering valt in het echt gelukkig reuze mee. Het is gewoon een mooie gitaar ook al ben ik meer van de Strats dan de Tele's

De gitaar had geen fret sprout, de nek is wat dikker dan de gitaren waar ik normaal gesproken op speel maar nog steeds prima en comfortabel. Alleen was de gitaar heving ontstemd toen ik hem uit de doos haalde maar dat is natuurlijk maar een microscopisch klein euvel. Het is niet eens een euvel.

Ik geef de gitaar voor het geluid 3 sterren puur omdat ik het niet weet omdat ik hem niet goed kan bespelen als linkshandige. Het is een kwestie van persoonlijke voorkeuren maar qua afwerking, gevoel en kleur is er niks op deze Harley Benton Telecaster aan te merken. Al helemaal niet voor die prijs