Beter niet kopen dit.
Squeler 15.11.2022
Gekocht als projectje, maar beter niet kunnen doen.

Okay van boven naar beneden.
Stemmechanieken: slecht werkend, net of er bramen op de spindel inwendig zitten en een grote spoed dat is dus allebei fout. Goed in de olie gezet maar zonder goed resultaat, dus vervangen door wat anders.

Hals: Het modern C profiel is goed. De fretten zijn net een beetje dunner dan de medium jumbo op de TE-30 en dat vind ik heel jammer, de hals van de TE-30 is super. Deze hals is ook niet zo nauwkeurig gefret, toch zeker 7 frets moeten nivileren. En een beetje een slinger in de hals die ik er niet uit krijg.

Body: Gewicht is okay. Spuitlaag is bedroevend. Het is net of ze hem over een grove poetsmachine gehaald hebben en de krassen staan er dus in en ik krijg ze er ook niet uitgepoetst. Heel erg jammer de kleur is opzich prachtig. Verder aan de achterkant een verdieping er in, wellicht opgevuld en is gekrompen tijdens drogen. En aan de onderzijde een behoorlijke bluts. Sjonge jonge Thomann dit had toch eigenlijk niet door de controle mogen komen.

Geluid: Vreselijk geen body en heel erg snel rondzingen. Geupgrade met Wilkinson maar nog steeds niet goed. Het wil maar niet zingen en het lijkt in de gebruikte houtsoorten voor de hals te zitten.

Resumerend: Waardeloos dit. Je kan dan zeggen hij kost ook niks.
Goedkoop of duur, een slechte gitaar blijft een slechte gitaar en dit is er 1.