GT
Eat your heart out Fender
Gewoon Theo 19.03.2019
Als werkelijk obsessieve Fender fan moet ik concluderen dat iedereen met een paar hersens nu onderhand wel in de gaten heeft dat ze ons toch wel een een beetje teveel hebben laten betalen voor hun overigens prima spul.
Als je op youtube kijkt en je ziet de alle positieve reviews (tot zelfs in de USA) kun je niet anders concluderen dat het binnenkort einde verhaal is voor Squier en Fender Mexico.
Elke verkochte HB gitaar betekend een niet verkochte Squier/MIM Fender. Ik denk dat Thomann al enige tijd op hun spreadsheets kan zien. De vraag is want vind Fender hiervan. OK het zijn copy's maar wel verdomd goeie. En de prijs is ongelofelijk. Ik heb het idee dat Thomann hier geld bij moet leggen maar de strategie is brilliant!!!
Mijn Fender USA Telecaster deluxe heeft verdorie dezelfde nek als deze. Gekker moet het niet worden......
Thomann is een bedrijf met ballen!!! Jammer dat er niet made in Germany op mag staan maar ik zou het ze zo gunnen. Ik ga snel weer een paar HB's bestellen. SUPER!!

Keihard
Hardtail 05.03.2022
Heb de gitaar een paar maanden.
Geen issues, goed afgesteld en geïntoneerd, lage actie, verrassend goede sustainability, redelijk goede “tele twang”. Snijd prima door de mix. Als alle teles scherp in t hoog, toneknob afrollen en klaar. Veelzijdige gitaar. Wel redelijk zwaar, maar betrouwbaar en gebouwd als een tank. Aanrader!

v
TOPPER
vincentsmit25 28.04.2020
Prachtige gitaar voor weinig geld. Ookal zal hij niet klinken als een 500 euro fender telecaster klinkt hij alsnog top in een goede amplifier. Super leuk om mee te spelen, en zeker een aanwinst voor uw collectie!

Prachtige gitaar voor een prachtige prijs.
Anoniem 01.04.2016
Ligt goed , goed luid en ziet er prachtig uit. Aan te raden voor de liefhebber!!

Harley Benton TE-80 een homage..
Anoniem 20.06.2016
Moest en tijd wachten tot hij weer in stock was en , ja daar was hij op vrijdag 17 juni. Na het uitpakken was het gelijk aan de slag met deze mooie gitaar. De extra slagplaat leopard print die er bij geleverd was is voor mij als Prince fan echt een cadeau.
Toch waren er wat kleine probleempjes bij deze batch zoals de skunk streep op de achterkant die niet helemaal op de juiste plek was geplaatst en moest de brug zadels wat stellen omdat de snaren wat hoog stonden. Ook de topcam had wat vijlwerk nodig maar daarna was het prima. Gitaar klinkt erg goed, en voor het geld wat je er voor neer legt en een klein beetje werk is het een topgitaar. Ik ben voor de rest uiterst tevreden en de Wilkinson pickups benaderen het funky Prince geluid goed.

Pluspunten: Gitaar heeft mooie laklaag en ziet er erg mooi uit doet je denken aan de Hohner the Prinz.Zo geeft de Thomann Benton TE-80 je het echte Prince sound.

Minpunten: Gitaar batch van april 2016 heeft de skunk streep op de achterzijde van de gitaar niet helemaal goed er op staan{ andere mensen van deze batch hadden dat ook}. Halszadels stonden erg hoog en topcam moest wat worden bijgewerkt om de gitaar goed te krijgen.Kwaliteitscontrole is wel van toepassing bij deze batch of de komende batch Thomann.

Voor de levering geen probleem al kwam mijn doos wel aan met een klein gat er in , alsof iemand dat heeft gedaan bij vervoer om betere grip op de doos te hebben.

Ik kan mensen zeggen die oog hebben voor deze gitaar doen!!.Voor dit geld heb je een mooie gitaar voor weinig geld, en voor mij een klein beetje een homage aan Prince.

Harley Benton TE-80 NT Deluxe series
AschwinEctor 17.03.2018
Zeer snelle levering, goede informatie voorzienig gedurende de levering via email.
Gitaar zelf is degelijk en netjes afgewerkt. Als beginnend gitarist een zeer fijn product qua prijs kwaliteit verhouding. Tevreden op alle fronten en zeer zeker een aanrader!