Project casco!
Bucket 13.07.2021
Ik wou altijd al eens proberen om wat licht (ver)bouwwerk te doen aan een gitaar. Dus wou ik een compleet zwarte gitaar voor gaan maken. Daar had ik eerst een sunburst van Harley Benton, want deze was toen niet beschikbaar, niet eens zichtbaar.
Toen netjes omgeruild voordat ik aan het werk begon toen ik deze kort na mijn bestelling zag verschijnen.
En voor dit geld kan je er niet over twijfelen.
Het is echt een prima starter gitaar! En met een beetje knutselwerk haal je er een prima midrange gitaar uit.
Als je niet de financiën of het gereedschap hebt om de body en neck zelf te maken, dan kun je net zo goed dit als basis pakken en je gang gaan!

Geweldige gitaar
Daan1 06.09.2021
Ik heb deze gitaar een paar dagen geleden binnengekregen en er een beetje mee gespeeld en ik kan je zeggen dat voor deze prijs dit en geweldige gitaar is.

Er is helemaal niet zo veel mis mee als je een beginner bent, het heeft alle functies!

Er zijn alleen een paar mini kleine foutjes dat te maken hebben met de strings maar die kan je niet merken tijdens het spelen.

Als je een beginner bent of je zoekt een goedkope gitaar moet je zeker deze kopen.

Leuk en goedkoop
Silverhand 21.12.2023
Ik zocht een gitaar om op te klooien en ik had daarvoor geen betere gitaar kunnen kiezen.
De gitaar is spotgoedkoop voor hoe leuk en speels het geluid klinkt. Perfect voor als je een gitaar wilt die kunt gebruiken alsof het niks kost.

b
Goed ,maar net niet voor mij
blues59 08.03.2021
Ik heb deze gitaar gespeeld in vergelijk met de st-62 die ik heb.
De nek is iets meer c, wat ronder en het geluid is ,zeker voor een basic strat niet slecht. De st -62 is meer mijn ding ,vandaar dat hij terug mag.
4 sterren door scherpe fret,en het wat matte geluid. De ST-62 is wat meer "strat" kwa sound.
maar voor dit geld, kopen als je beginner bent.

HB st hss
BlueJ 02.05.2023
voor de prijs geweldig.
Moet alleen nog afgesteld worden en de scherpe frets vijlen.

Mooie strat voor weinig geld
PerryP 22.08.2021
Mooie Harley Benton Stratocaster voorweinig geld.
Prima beginnersgitaar.
Enige minpuntje was dat de gitaar die ik kreeg heel slecht/niet afgesteld was.