Harley Benton Slider II Vintage Series

instrument om erbij te hebben.
Anoniem 19.03.2016
Naast een paar gitaren van Harley Benton in mijn bezit, nu een lapsteel gitaar voor de variatie, om country en blues muziek, te completeren. Naast de vele voorbeelden op you tube, heb ik me maar gewaagd, om een lapsteel aan te schaffen. Spannend hoor !! Evenals de gitaren, is deze lapsteel mooi afgewerkt en heeft een mooi design.Heel leuk om erbij te hebben. De afhandeling van Thomann is voor mij een groot compliment.

Prima lapsteel
Pieos 17.09.2019
Een mooi instrument om te starten met lapsteel spelen. Op de afwerking is niets aan te merken. Leuk dat er een bar bijgeleverd wordt. Ik ben er zeer tevreden over.

K
voor het geld wat je ervoor betaald een perfecte steelgitaar
Koosraaij 03.04.2020
gestemd op een open E en ik moet zggen wat een mooi en goed geluid komt er uit. heb hem aangesloten op een vox ac15c versterker en wat een sound. kan haast geen negative opmerkingen plaatsen alleen dat het stemmen even tijd kost. voor het geld krijg je een instrument waar je lang plezier van zal hebben

Lachen!
Thea810 22.06.2017
Ik wilde graag proberen of het spelen van Lap Steel Guitar wat voor mij is. Deze gitaar van Harley Benton is daar ideaal voor.

De pick-up is niet super, de jackinput zit op een onhandige plek en de gitaar ziet er niet fantastisch uit.

Voor het geld, mag dat echt niet baten. Hij speelt prima en het geluid is, door een goede amp, hartstikke oké voor mijn niveau.

MS
Mike Slinky 03.06.2019
Wonderfull instrument,well made and sound great!

Dz
Great first lap steel
Danilo zanite 25.02.2023
Very happy with my first lap steel! excellent value for money. I recommend