Harley Benton SC-450Plus HB Vintage Series

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 9.07. en Woensdag, 10.07.
L
Goede prijs kwaliteit
Lau1997 31.01.2022
Gitaar gekocht omdat ze zoveel lovende recensies had en ik moet zeggen dat ik er ook zeer tevreden over ben. Ze ligt goed in de hand en speelt goed. Ik had een pak snaren erbij gekocht om ze te verwisselen maar de snaren die erop zaten waren ook prima dus heb ze nog niet verwisseld. Voor moest er nog iemand twijfelen om deze gitaar te kopen, gewoon doen, zeker voor deze prijs.

LG
Prachtige LP copy
Lars Groenewegen 23.06.2017
Prachtige Les Paul copy van Harley Benton, zeker voor het geld. Ik heb inmiddels meerdere Harley Benton producten en vind het onbegrijpelijk hoe Thomann het klaar speelt om zo?n goede kwaliteit voor een lage prijs kan leveren.
Een LP-type gitaar ontbrak nog in mijn collectie en gezien de prijs en prima recensies op deze website heb ik het erop gewaagd. De gitaar werd heel vlot geleverd en ik was aangenaam verrast. Prachtige mahonie hals en body met maple top. Er wordt op internet beweerd dat de AAA gevlamde esdoorn top fineer zou zijn en niet een massieve laag, mij stoort het niet, ziet er prachtig uit en het gaat erom hoe de gitaar klinkt en dat zit wel goed. De Wilkinson Humbucker doen hun werk behoorlijk goed, misschien iets vlak van klank maar zeker gezien de prijs niet slecht. De hals is lekker vet en ondanks dat ik eerder kleine handen heb heel prettig om te spelen.
Nadat ik er een paar maanden op gespeeld heb in originele staat, ben ik de gitaar gaan upgraden met duurdere onderdelen (investering ca. 150 Euro). P90?s in humbucker formaat, nikkelen brug en tailpiece, treble-bleed, benen topkam en 60-ties goud/zilver reflector knoppen. De frets heb ik gevlakt, afgerond en fretboard geolied. Het is nu een van mijn lieveling?s gitaren, die qua speelgemak, klank en looks niet onderdoet voor een gitaar van 1000,- Euro.