Harley Benton R-457 Active SBK

Gratis verzending verwacht tussen Vrijdag, 28.06. en Maandag, 1.07.
Heel veel gitaar
Tom_W 29.09.2020
Ik wilde een 7 snarige gitaar aanschaffen naast mijn les paul std. Na het lezen van de goede reviews, heb ik de gok gewaagd. Tot zo ver geen spijt van.

Pluspunten:
- hals kaarsrecht
- geen uitstekende frets, alles netjes gelijk. Ook geen scherpe randjes.
- snaarhoogte goed afgesteld
- intonatie OK, geen verloop
- mooi design, matte lak is erg strak

Minpunten:
- de actieve pups zijn echt luid. Maar na terugdraaien gitaar volume en gain van de amp, en tweaken van de tone, komt er echt een prima geluid uit. Misschien dat ik in de toekomst de pups nog eens vervang voor een passief exemplaar.
- de volume/tone potmeters zijn erg flimsy
- de stemknoppen voelen te losjes aan naar mijn mening. Stemming lijkt wel redelijk constant te blijven.

goeie gitaar, pickups alleen veel te hoge output.
NickWilschut 01.01.2023
De gitaar speelt goed, en ziet er ook tof uit. Maar de pickups zijn zo hoge output dat deze gitaar met sommige wireless units niet te gebruiken is omdat deze oversturen. Ook is het erg lastig om een clean sound te krijgen. Maar dit is een 7 snarige metal machine, dus dat is niet zo erg.