Verrassend goed
Wimmel62 28.10.2022
Nadat ik de Baritone Jazzmaster had aangeschaft raakte ik verslingerd aan de vorm. En (toeval bestaat niet) daar was opeens de JA-60CC en dan ook nog eens in seafoam green. Aangezien ik zelf ook altijd de reviews lees lekke het me terecht er ook een te schrijven. Lang verhaal kort. De gitaar is geweldig. Geen smetje te vinden en goed afgesteld.
Gisteren voor het eerst meegenomen naar de band en na de nodige commentaar op de kleur ("Is die van je zusje?") lekker mee gespeeld. Heerlijk helder geluid. Veel kracht. Wat me nog wel opviel is dat de gitaar wat topzwaar is. Zonder band en op schoot, dan duikt de kop omlaag.
Maar verder niets dan lof. Ik heb ooit bij een eerder gekocht Harley Benton de naam weggehaald, maar dat slaat nergens op. Het zijn gewoon buitengewoon goed gemaakte gitaren voor een nette prijs.
Service van Thomann is ook top!

Harley Benton Stikes again
Spaceman2000 07.02.2024
Ik wilde al een tijdje een seafoam green jazzmaster.
Mijn verwachtingen werden bijn binnenkomst wederom overtroffen
Wat miniem afstelwerk was wel nodig maar dat lijjkt me logisch na zo een verre reis, maar verder.... een top produkt,netjes afgewerkt enz enz.. zeker in deze prijsklasse, een regelrechte aanrader weer