Naar de inhoud van de pagina
seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

BK
Bo K. 27.07.2017
Ik ben heel erg tevreden met deze gitaar, het grootste voordeel voor mij is de vorm van het body, het voelt fijner om hem op mijn schoot te liggen dan normale akoestische gitaren. Het geluid is natuurlijk niet geweldig maar voor de prijs kan ik er niet over klagen. Plus het geluid kan veranderd worden met de ingebouwde pickup.
Hij ziet er ook heel erg goed uit en de prijs is heel erg laag voor de kwaliteit.

d
Mooi geluid
dionvr 10.04.2023
Fijne gitaar met mooi geluid. Waarschijnlijk minder goed afgewerkt dan het origineel, maar zeker waar voor je geld.

heerlijk gitaar
Anoniem 05.07.2016
ik heb er zelf ander snaren op gezet. maar eigenlijk waren de snaren die er op zaten ook goed. ik heb ook eerst alles schoon gemaakt en fretten bord in gesmeerd ( ben een vrouw he hihi). maar voor 100 euro heb ik niks te klagen ben er erg blij. het is nu mijn lieveling. als je niet veel geld heb en wel super geluid wil zou ik zegen bestellen die handel. :D ( ik heb er zelf 2)

Goed voor beginners
Anoniem 06.02.2016
Het is zeker een goede gitaar voor de beginnende en speelt redelijk makkelijk en kinkt goed zeker voor de prijs. De afwerking is okey maar voor de prijs goed.