Harley Benton HBO-600NT

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 9.07. en Woensdag, 10.07.
v
fijn en mooi ovation model
vmama 12.01.2021
Ik gebruik de gitaar voornamelijk voor thuisgebruik voor de hobby.
Positief:
-Een mooi heldere klank en ook krachtig in volume, zowel tokkelen als voor slag ritmes.
-Zowel niet versterkt als versterkt klanken oke.
-kan lekker laag afgesteld worden, de brugkam heb ik een milimeter afgeschaft en de trust een paar keer strak gedraaid, speelt nu lekker laag en soepel.
-de tuners zijn oke, snaren blijven goed gestemd en hoeven dus niet vervangen te worden.

Negatief:
-de frets voelbaar scherp langs de randen hals: ook na afvijlen en polijst blijven de randen hals scherp; De volgende keer bij vervangen de snaren dan die scherpe randen er af schaven en zo polijsten dat de scherpe randjes er af zijn;
-de frets aan de randen zitten iets los, daardoor die scherpe randjes, op dit punt is de gitaar slecht afgewerkt;
-afdekplaats is niet gecentreerd geplaatst, het wijk iets te veel naar links;
-ondanks laag afstellen voelen snaren behoorlijk strak
-de hoge E snaar klikt iets te trebly
De gitaar is op genoemde min punten slecht afgewerkt.

Met wat extra afstel werk en bijwerken van de frets zodanig de randen van frets glad voelen, heb je voor een erg lage prijs een hele fijne goed en mooi klinkend ovation model gitaar !!