JA-60HB
S.G 09.06.2019
prima gitaar, klinkt erg goed, de Roswell elementen hebben een hoge output, erg brede neck, ligt goed in de hand, gitaar is zeer mooi afgewerkt en voor die 149,- krijg je veel waar voor je geld.
de jazz-schakeling die boven aan de gitaar zit bij een originele zit er bij deze niet op, hopelijk komt er nog een nieuwe versie uit met die schakelaar en 2 potmeters boven de snaren in de toekomst voor een kleine meerprijs, zou handig zijn maar is voor deze kwaliteit/prijs geen gemis, goede gitaar dus !

Awesome sound, but not the best intonation
Maorty 18.11.2020
Begon erg goed met deze gitaar. Was erg blij met de sound. Na een tijdje begon wel de G snaar niet alleen redelijk snel te ontstemmen, maar de intonatie leek ook steeds minder te worden. Voor de rest een te gekke gitaar!