Harley Benton HB-35 BK Vintage Series

Gratis verzending verwacht tussen Vrijdag, 28.06. en Maandag, 1.07.
Prachtige gitaar!
Maaike 23.12.2020
Ik had al de cherry-versie van deze Harley Benton gekocht en was daar erg van onder de indruk. Na wat nadenken toch ook deze zwarte aangeschaft en ook deze is prachtig en geeft supergoed geluid. De fretten zijn perfect afgewerkt, geen scherpe randjes. Enig minpuntje is dat het fretboard ook bij deze echt zwart is (blackwood?) en niet donkerbruin (amaranth), zoals je op de foto's ziet. Dat vind ik eigenlijk wel jammer, maar goed, het is niet anders. Wel even een tip: zet er direct een nieuwe set D'addario snaren op, dat scheelt duidelijk in het geluid!

Semi hollowbody
Erik00 24.05.2021
Prachtige gitaar met mooie klank en speelt heerlijk soepel.
Goede pickupps met veel volume!
De klankkleur vind ik zijdezacht en vol van klank over het hele spectrum om het zo te zeggen ,van hogetonen tot de lage.
De afwerking is ook erg goed,de fretten zijn niet scherp en geen fretbuz ,echt perfect!
Een echte aanwinst.
En dat voor die prijs

o
Fijne gitaar met goed geluid
olybol2 09.02.2018
Mijn gitaar was al een tijdje aan vervanging toe en deze HB blijkt wel een heel fijne vervanger te zijn. Goed gitaartje voor een leuke prijs
Ligt fijn in de hand en klinkt goed

Mf
Fijne gitaar, fraai afgewerkt, mooie looks, speelt soepel...en dat voor deze prijs
Martin from Holland 16.01.2018
Voor dit geld een geweldige gitaar, fraai afgewerkt...er is echt een goed geluid uit te toveren zeker als je een goede versterker hebt. Speelt soepel... Ben heel wat gitaren gewend dus ik weet waar ik het over heb. Prima service snelle levering. Bij mij no problems met de fretten of wat dan ook. Leuke gitaar om erbij te hebben...een aanrader zeker als je niet veel te besteden hebt....

Anoniem 26.03.2017
Zeer mooie en goed klinkende gitaar, ik heb hem gekocht voor mijn schoonzoon want ik heb deze gitaar al in cherry hoogglans.

Prachtige afwerking !
WakoJako 13.11.2020
Eigenlijk wilde ik de lemon 335 plus i.v.m. de coil split opties maar de levertijd loopt steeds op, dus heb ik gekozen voor deze en ga zelf de coil split realiseren, pracht instrument om te zien en speelt goed, ongelooflijk veel kwaliteit voor weinig geld.

Harley Benton Semi-hollow body
Joe7 09.05.2017
Wow! This is what I've been looking for. This guitar has got some really good sounds. It can be warm and round. It's got twang. It has a good jazz-sound, a good blues-sound and it has got power. I can go on. All this in one guitar. I love this one. Together with the Thomann HB35 case, whitch fits like a glove, it cost me ¤199,-. This is probably the best deal I've made this year.