Harley Benton HB-10G

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 9.07. en Woensdag, 10.07.
Een budget versterker met budget features
M_sala 18.01.2021
De Harley Benton HB-10G doet precies waar hij voor gemaakt is, het versterken van een elektrisch gitaar. Met een prijs 50,- valt er niet veel te verwachten van een versterker. Gelukkig valt hij niet tegen.

positief:
- Het is een kleine lichte versterker die snel op te bergen valt en niet snel in de weg staat.
- De bouwkwaliteit is niet slecht en met normaal gebruik zal deze versterker een tijdje mee gaan.
- de knoppen op de voorzijde doen precies wat ze moeten doen.

Negatief:
- Zoals te verwachten is, is het geluid niet te vergelijken met een hogere prijsklasse versterker. De speaker is klein en produceert een erg dun geluid.
- De eq. op de voorkant is nauwelijks merkbaar, het geluid veranderd niet.
- De voeding kabel aan de achterkant van de versterker is vast gesoldeerd en als deze dus stuk gaat is hij niet vervangen.

Al met al is het een prima versterker voor een beginner in deze prijsklasse. Al denk ik wel dat je snel opzoek zal gaan naar een upgrade.

Klein maar fijn.
Tristanos 01.08.2020
Een wat kleiner dingetje maar werkt top. Ook deze is top om mee te beginnen. Geluid is goed, voor deze prijs tenminste.

goed voor een beginner
Anoniem 10.01.2016
dit was mijn eerste versterker die ik kocht. ik had er nog niet zoveel verstand van, toch is het een heel goed ding. en je betaald er ook nog eens niets voor. maar toen ik een marshall kocht ging er een wereld voor me open. het geluid van de HB-10G is erg mager. nu is het natuurlijk ook maar tien watt.

F
Doet z’n ding
FinkoStinko 21.12.2023
Voor een beginner zoals ik geweldig mist alleen een reverb. Ook produceert die wel wat ruis daarnaast geweldig

Goed voor €50
Gebruiker19746 06.02.2023
Niet erg luid maar met open back kan je makkelijk aan een andere speaker aansluiten, hierdoor kan je het als een top gebruiken.
Dit is handig want de distortion en eq zijn best goed.