Geweldige sound handzaam formaat
Gert-Jan03 30.11.2020
Deze handzame gitaar is voor lekker op vakantie, op de camping rond het kampvuur. Het heeft een geweldige sound en afwerking en zal zeker niet teleurstellen. Kortom veel waar voor je geld en ook nog de mogelijkheid om aan te sluiten op een versterker en dat klinkt ook prima. Met andere woorden als je deze gitaar koopt wordt je zeker niet teleurgesteld.

Prachtige en mooi klinkende travel gitaar!
GuitarLane 03.10.2022
Harley Benton maakt het met deze travel gitaar weer helemaal waar! Vakkundig gemaakt met mooie materialen waaronder een prachtig onder en bovenblad. De klank is geweldig, de tuners houden zich goed en de ingebouwde pickup met tuner zijn beslist een meerwaarde. Er zit ook nog een mooie bijpassende tas bij. Als je dan ook nog eens de prijs in beschouwing neemt, dan is er maar één conclusie: Wat kan een mens nog meer gelukkig maken?

Fijn formaat westerngitaar
Anneke_M 15.03.2024
Deze compacte gitaar klinkt goed, is netjes afgewerkt en ziet er fraai uit. Het is mijn enige akoestische gitaar en hij blijft uitnodigen om hem er snel even bij te pakken. Handig ook de passende gigbag erbij. Blij mee!