Harley Benton Finger Trainer

Levering ongeveer tussen Woensdag, 10.07. en Donderdag, 11.07.
jn
doet wat het moet doen
joe nuts 16.06.2021
Je kan je vingers er mee trainen. Het voelt wel een beetje goedkoop aan maar het is ook maar 5 euro.

goede fingertrainer, maar had iets sterker gemogen
Mauricer1 01.11.2017
Ik heb deze gekocht omdat ik mijn vingers wilde trainen om makkelijker barre akkoorden te kunnen spelen. Hij doet het goed, maar het iets sterker gemogen. Je kunt de sterkte wel instellen, maar de hoogste stand is na een beetje training al snel te licht.

Anoniem 06.03.2016
Deze vingertrainer ligt voor mij niet lekker in de hand maar ik denk dat dit is omdat ik vrij kleine handen heb.
Gelukkig schiet hij door het gebruikte materiaal niet uit mijn handen en kan ik hem toch gebruiken.

Ik was positief verrast over de kwaliteit, vanwege de lage prijs had ik een breekbaar en piepend product verwacht maar dat is zeker niet het geval.