Harley Benton EX-76 Classic AN

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 2.07. en Woensdag, 3.07.
WB
Killer gitaar!
Wilbert Beurskens 25.09.2020
Op deze gitaar heb ik een tijdje gewacht, maar inmiddels heb ik er een in mijn bezit. En ik kan zeggen dat het het wachten waard was.

Wat meteen opvalt is de afwerking van de gitaar. Deze is namelijk bijzonder goed, al helemaal als je naar de prijs kijkt. Dit model is iets kleiner dan Explorer modellen van andere merken, maar dat vind ik persoonlijk erg prettig. Als je een riem met een wat ruwer oppervlak gebruikt blijft de gitaar ook netjes hangen, de hals duikt niet naar beneden. Pluspunt!

De stemmechanieken zijn echte Grovers, zeer goed dus. De volumeknoppen en de toonregelaar zijn, net als de selectieschakelaar, goed gemonteerd. Alles functioneert zoals het moet.

En dan de klank. Nou, dat was de grootste verrassing. Die Roswell elementen zijn killer, zowel clean als met distortion. Ik speel zelf graag ACDC, NWBHM en thrash metal. Deze stijlen zijn geen enkel probleem voor deze gitaar.

Ik kan kan eigenlijk niets negatiefs over deze gitaar zeggen, al helemaal niet voor deze prijs! Dikke aanrader!