Harley Benton Dynamic Compressor

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 9.07. en Woensdag, 10.07.
m
degelijke compressor pedaal
musicinmyhead 23.10.2014
De Harley Benton Dynamic Compressor pedaal is een degelijke compressor voor een kleine prijs. Het doet wat het moet doen, en dat is uiteindelijk het belangrijkste aspect aan een pedaal. Ik denk wel dat er betere compressor pedalen te verkrijgen zijn. Zelf hier bij Thomann, maar daar zal je dank ook het verschil terug zien in de prijs die je ervoor betaalt. Voor deze prijs mag je echt niet twijfelen en moet je even het verstand op nul zetten en 'hope for the best'.
The best is niet wat ik heb ontvangen, maar 'the decent' is een betere beschrijving voor dit compressor pedaaltje.

c
ctms777 13.02.2019
De klank is best OK, maar bij stevige compressie schiet de makeup gain te kort, dat wil zeggen, hij klinkt zacht als de sustain omhoog gaat.