Naar de inhoud van de pagina
seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

DJ
Geweldig hebbeding
Dirk Jan 07.06.2024
Ik heb deze besteld omdat de Fender Mustang Micro echt niet voldoet voor basgitaar, dezw koptelefoonversterker is hiervoor veel beter geschikt, geen rondzingen van rare boventonen meer, mooi strak geluid en ik kan bij deze in tegenstelling tot de Fender ook alle halve noten onderscheiden.
Neem daarbij een pak aan mogelijkheden, de 28 verschillende drumtracks, bluetooth 5.0 waardoor meespelen met je favoriete nummer via bijv je tablet of telefoon een eitje wordt dan heb je een geweldige oefenversterkee waar je heel veel kanten mee uit kunt.
Echt een aanrader, misschien niet zo gelikt als de Fender Mustang Micro maar vele malen beter geschikt voor basgitaar en dat voor een fractie van de prijs.