Dt
Verrassend
Dennis the Menace 13.06.2021
Kort gezegd, dit is heel veel genieten voor een budget prijs. Goede klank, fijn speelbaar en prachtig om te zien. Hiermee kan je geen miskoop doen. Lage action welke nog na te stellen is. Ik heb deze gekocht naast mijn Spaans gitaar puur voor de fun om ook iets anders te spelen. Het enige wat ik kan opmerken is dat de frets aan de zijkant soms iets uitsteken, dit is echter makkelijk te verhelpen als je dat wil, maar voor dit geld mag ik daar niet over klagen. Top ding!
Helaas heeft mijn 25 jaar oude Spaans gitaar een onherstelbaar defect, dus een nieuwe Yamaha bij Thomas besteld!