Harley Benton Custom Line CH-5 Chorus

Levering ongeveer tussen Woensdag, 10.07. en Donderdag, 11.07.
L
Mooie instap chorus
Leaf 09.01.2018
Besteld als eerste choruspedaal omdat ik niet zeker was of het voor mij was. Ik kan echter medendelen dat dit pedaal zeker niet tegenvalt en hele goede waarde voor je geld geeft.

Geluid klinkt als een vintage chorus en heeft een fijn geluid. Afwerking was over het algemeen goed alleen zag ik aan de onderkant dat de verf een beetje beschadigd was. Pot-meters voelen fijn aan. Het enige waar ik me aan ergerde is de toggleswitch, hier moet vrij hard op geduwt worden om hem te activeren. Ik heb al regelmatig tijdens het spelen gehad dat ik dacht dat ik het pedaal had aangezet maar deze nog uitstond.

Prima
JocL 25.09.2019
De chorus ziet er mooi uit met die chicken head pointers. De klank is ook goed en is goed te verfijnen met rate, depth en intensity knoppen.

Als de intensity hoger dan 5 staat, wordt het gitaargeluid wel iets geknepen (gecomprimeerd?).

Overall: voor deze prijs heb je een chorus pedaal dat je in staat stelt je chorus geluid volledig naar wens aan te passen. Het pedaal is wel wat aan de forse kant.