seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

4 / 5

Harley Benton Classic Guitar Leg Support

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 16.07. en Woensdag, 17.07.
K
Meer speelcomfort dankzij Guitar Leg Support
Klankrijk 22.07.2019
Dit 'gitaarkussen' is een prima hulp om te komen tot een ergonomisch verantwoorde houding bij de klassieke gitaar.

Het kussen rust stabiel op het linkerbeen en helpt de gitaar goed in balans te houden en vergroot het gemak waarmee de linkerhand zich over de hals van de gitaar beweegt.

Dit is een van de zeer weinige ondersteuningshulpmiddelen voor de gitaar waarbij je niet hoeft te worstelen met zuignapjes (die losschieten of de finish van je gitaar bederven).

Ook al vind ik het een fantastisch hulpmiddel, toch had het kussen van mij best nog wat groter gemogen. Ik gebruik het nu in combinatie met een voetenbankje dat ik in de laagste stand heb afgesteld.