seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

Harley Benton Classic Chorus

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 16.07. en Woensdag, 17.07.
eighties !!! en bas ook ok
Anoniem 31.10.2016
gekocht als gokje voor basgitaar, en desnoods voor gitaar. Had ik al een goede chorus voor...
Nou: hardstikke mooie open chorus, lekker breed.
Het is een lekkere jaren tachtig chorus, mooi laag en hoog.
Beetje scherp zelfs met de stratocaster, maar helemaal hifi met een p90 element. (op mijn zelfbouw celestion buizenampje
pink floyd, zeppelin, cure.
Deze doet het ook heel goed op de bas, dat is boffen.
In sommige reviews haalt hij wat laag er af. deze is ok. (misschien zitten er wel trimpots in om beetje bij te stellen, net al de gele HB tremolo) maar dat hoef ik nu niet uit te zoeken.

en dat voor ¤30,-!!!!

K
Don't let the pricetag fool you! It's great!
Kerwin 29.04.2017
On a whim, I ordered this pedal. Basically because I didn't have a chorus yet and it was dirt cheap. That was well over a year ago and it hasn't left my pedalboard since. It's just that great.

Classic chorus sounds, just the right amount of warble, and true bypass. Only two knobs, but that is enough to get from a subtle shimmer to a sickening warble which ads some kind of evil vibe to your leads.

Build quality is pretty good with its metal casing. I have gigged with this thing and put it through some heavy abuse, and it has never let me down. Add to that the silly low price and you have yourself a must-buy pedal. Plus, it's blue. Everyone needs a pretty blue pedal.

Ed
Helemaal prima!
Erik de Perik 04.03.2021
Ik had een chorus nodig en heb deze besteld. Al snel kwam ik erachter dat het een meer dan goede chorus is. Ik voed 'm via een goedkope Aliex voeding op een board met zowel budget als dure pedalen. De sound is helder en geeft zowel mooie cleane chorus sounds als de bekende crunchy en lead '80s sounds.
Storing en ruisvrij trouwens.

Chorus pedal HB
Soulguitar1 22.11.2021
Stevig en degelijk gebouwd. Door de twee knoppen erg simpel te bedienen. Maar daardoor wat minder divers. Perfecte sound om de klassieke chorus te verkrijgen.

mooie chorus
Anoniem 28.02.2016
Was op zoek naar een simpele chorus die niet alles dichtsmeert. Deze gekocht en ben er erg blij mee. 2 knoppen en dus simpele bij bediening. Sommigen zullen meer instellingen wensen, maar ik niet. Gewoon een goed klinkende chorus, voor 30 euro.....

Zeer fijne chorus voor dit bedrag
Ariethekanarie 21.01.2020
Zeer degelijk en fijne chorus voor dit bedrag. Geen spijt van dat ik deze heb aangeschaft.

Classic chorus ,vintage sound
Anoniem 18.08.2016
Mooie van een lichte zweem van echo-achtig chrunchy geluid tot een bijna orgel gorgel dragend versterkende harmonische klank ,leuk voor pedalboard maar ook als alleenstaande pedal voor bijv.steelgitaar of slidegitaar , mooie classicklank harmonieus ,mooi en makkelijk in te stellen naar eigen smaak en behoefte aan vervorming en intensiteit,.

Harley Benton Chorus
Joe7 09.05.2017
Incredible! This is one of the sounds I always wanted to have for my band. It takes my music to another level, another dimension even. So easy to operate. ¤30,- is a very good deal for this chorus.