IV
Ine V 25.06.2020
Deze heb ik nu bijna twee jaar als mijn allereerste basgitaar. Na lang zoeken was dit een perfect fit voor mijn wensen. Hij is niet perfect in de afwerking maar doet wat hij moet doen. Het geluid is prima als je de snaren vervangt (de snaren die er al op zaten hielden het niet lang uit). Het is fijn dat je hem zowel actief als passief kan spelen.
Kort gezegd dus een goede prijskwaliteit verhouding en een goede keuze voor een beginner!

goed product
BenLo 23.05.2021
Basgitaar nu enkele weken in huis, speelt goed, goed geluid en afwerking was voor zijn prijs goed.

BW
Voor het geld echt geweldig.
Brian Walters 02.07.2018
Voor het geld is deze bass echt een aanrader, hij heeft iets meer fretbuzz dan ik zou willen maar voor de prijs kan ik niet klagen. Ook kan ik de brug niet verstellen om een of andere reden maarja. Uit de fabriek prima afgesteld.