bewerking

Hal Leonard Play Like Jimi Hendrix

Levering ongeveer tussen Maandag, 1.07. en Dinsdag, 2.07.
Niet goedkoop maar wel ok
Helge-Wolfgang 01.09.2021
Na alle YouTube vid's een opluchting wat 'control' over de voorbeelden te hebben.

Bij de bladmuziek kun je de voorbeelden uit het boek in een heel handig gescripte online audio player gebruiken 1) de muziek grafisch weergegeven "zien" 2) vertragen zonder dat de muziek gaat slepen en wobbelen 3) de toonhoogte kunt bijstellen en 4) kunt laten loopen.
Je kunt de tonen ook versnellen ...maarja (...).

Daarnaast tabulatuur, notenschrift en allerlei tips, 126 pagina's met voorbeeldjes van riff's lick's en technieken.

Vijf songs in hun geheel en tien belangrijke delen van melodiën, lijkt weinig op het eerste gezicht: vijf hele liedjes.
Maar alles bijelkaar een goeie deal, leerzaam, en vooral voldoende duidelijk! Ook wat stemmingen en truckjes betreft. Kernachtig van opzet, slim gedaan.

...Anderzijds meer songs waren natuurlijk wel welkom.

Naast het gebruik van de vele YouTube Lesson's een heel goed pakket om in huis te hebben.
competentie
leerzaamheid