Gretsch G6296 Case

Gratis verzending verwacht tussen Vrijdag, 12.07. en Maandag, 15.07.
JM
Praktisch en degelijk met luxe uitstraling
Jan Meijers 31.10.2021
De koffer gekocht samen met de Gretsch G9240 resonator uit de roots serie. Stevige koffer, niet zwaar en de gitaar past precies. Het handvat en de sloten zijn degelijk. De binnenkant met de paarse bekleding geeft een luxe uitstraling. De koffer draagt prettig in balans.

Top voor studiowerk
Anoniem 22.02.2016
Het is even wennen, maar als je deze Gretsch eenmaal stabiel in de aanslag hebt kun je meteen genieten van het typische geluid van deze resonator. De Gretsch laat zich prima opnemen met een studio microfoon.
Het is een zwaar instrument die het beste te bespelen is als je zit. Ook meegenomen op een live gig in een café, maar het was erg lastig, eigenlijk ondoenlijk om de resonator met een zangmicrofoon uit te versterken. Je krijgt waar voor je geld!