€ 2.777

Gratis verzending verwacht tussen Donderdag, 4.07. en Vrijdag, 5.07.
JN
Gibson Les Paul Standard 60s BB 2019
John Nijmegen 05.01.2020
gitaar sneller ontvangen als vermeld op site, super dus!! de nieuwe serie Les Paul's zijn echt goed, klinkt goed met hun BurstBuckers, geen rommel als push/pull, gatenkaas body o.i.d. maar een "echte" LP zoals ze ooit uitgebracht zijn. ligt goed in de hand, speelt makkelijk. kwa afwerking e.d. wel wat dingen: het tockle switch plaatje en het input plaatje zitten beide iets scheef maar het echt vervelende is dat hij slecht geaard is, heel veel ruis wat ik bij mijn andere gitaren niet waarneem. ook zit het extra meegeleverde trush rod plaatje zonder tekst dus zonder "standard" er niet bij. contact opgenomen met Thomann hierover, neem aan dat dat nog goed komt. maar in het algemeen is de afwerking erg netjes en dus een heerlijke LP voor jaren speelplezier, eindelijk weer een Standard die Standard waardig is!!
ps. trush rod plaatje is nageleverd door Thomann, super!!