Gibraltar 9608E Drum Throne

Gratis verzending verwacht tussen Vrijdag, 5.07. en Maandag, 8.07.
Very stable and strong
Anoniem 09.07.2016
I have had a very cheap Millenium Drum Throne for 2 years before I bought this one recently, and it is such an improvement coming from that. I really, really recommend buying a good Drum Throne for those who didn't do it already and this one is also a nice choise. It is very stable and easy to adjust and it feels very strong. Also I have back pain and this drum throne really helps for that because it support you a lot.
+ It feels really well and supportive
+ Easy to adjust yet reliable
- It is quite big compared to some of the other Drum Thrones out there. (Seat as well as posts.)

F
De koning onder de drumkrukken
Frikandel 04.07.2019
Aanvankelijk gekocht omdat hij het goedkoopst was, maar meteen voor alle drumstellen in onze oefenruimtes gekocht.
Hij is erg stevig.
Heel fijn dat je kunt kiezen of hij draait of niet en of dat draaien hem dan lager of hoger maakt of niet. Dus voor iedere drummer te gebruiken.
De memory lock hebben we nooit uitgeprobeerd omdat er zo veel verschillende drummers op zitten bij ons.
Bij dagelijks intensief gebruik gaat de zitting na ongeveer een jaar slijten.
Het design is wat bulky, maar dat geeft mij het gevoel van robuustheid en daar heeft hij denk ik zijn naam 'troon' vandaan.

LK
Stabiel stuk hardware
Lowland Kid 26.04.2019
Als je het belangrijk vindt om volledig stabiel te zitten: naar mijn mening is dit een van de weinige krukken die daaraan voldoet. Menig kruk heeft toch altijd wat speling. Deze kruk van Gibraltar staat volledig stabiel en wiebelt niet als je alles goed aandraait. Makkelijk verstelbaar, duurzaam zitvlak.

Gewoon superdegelijk
WouterD 05.04.2021
Doet precies wat je mag verwachten, staat stabiel en instellingen verlopen niet. Alles blijft soepel verstelbaar.

L
Heel goed
Luc.D 04.06.2020
Grote fijne drum kruk. het is een super fijn ding aan begin begreep ik niet goed hoe de schroef draad werkte, maar na alles een beetje losser schroeven werkte het hartstikke goed.

Zit een drumkruk lekker?
Rob59 15.12.2017
Tja. Een drumkruk zit eigenlijk nooit lekker. Niet zoals een gemakkelijke stoel tenminste.
Maar als je dan mag drummen op een drumkruk zoals deze, dan drumt het gelijk een stuk prettiger.
Stevige goede zit. Eenvoudig in hoogte te verstellen.
Is zijn geld waard.
Had ik eerder moeten kopen. :->

d
Stevig
docentmuziek 15.06.2021
Prima kruk en heel makkelijk te bedienen

PM
Gewoon goed degelijk ding
Pedro Mungo 10.06.2022
De drumthrone doet gewoon precies wat die moet doen. Gewoon stevig zijn, voldoende basis bieden en lekker zitten. Misschien beetje zwaar als je hem elke keer moet vervoeren, maar dat kan ook haast niet anders. Gewoon een goed degelijk ding.

F
Mooie stevige kruk
FT1000 09.10.2020
Ik heb veel plezier van deze kruk. Hij zit comfortabel en is stabiel en stevig. Zeker een aanrader.

K
Solide kruk
Krekorius 03.03.2021
er zullen best betere zijn, maar voor deze prijs is dit een prima kruk die, wanneer eenmaal goed op hoogte is gezet, prettig en stabiel zit.