Naar de inhoud van de pagina
seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

GHS GB12XL-Boomers

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 30.07. en Woensdag, 31.07.
GV
Uitstekende set voor een electric 12
Gerald Vos 05.07.2024
Ik zocht een set voor mijn electrische 12-snarige gitaren, die niet teveel spanning op de hals zou geven.
Te vaak zijn deze sets gewoon veel te dik, en blijf je je halspen afstellen & constant opnieuw stemmen...
Deze set is licht genoeg, voelt érg lekker & geeft versterkt een mooie gebalanceerde klank.
Ik hou altijd een paar losse 0.008 snaren in de koffer voor de hoge G (ze knappen uiteraard erg makkelijk), en deze set gaat ondertussen al een half jaar mee - inclusief 2 zweterige optredens!! :)

Ik heb jaren GHS gespeeld, en sinds een paar jaar overgestapt op Pyramid omdat de normale Boomers sets al roestig uit de verpakking kwamen (mijn favoriete diktes 09-46 CL en de Gilmour signatures). Diverse nieuwe sets meteen na openen verpakking kunnen weggooien helaas.

Maar gelukkig zijn deze 12string GHS sets keurig netjes zoals je mag verwachten & ze gaan echt lang mee - mits je ze netjes schoonmaakt na afloop uiteraard :)
Bij de volgende wissel gaat er mooi weer een verse set op.