Gator Deluxe Case Vintage DC-Style

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 9.07. en Woensdag, 10.07.
Doet wat hij moet doen
MichielVB 08.06.2020
Heb deze gekocht voor mijn Gibson SG. Tot nu toe heb ik hem enkel voor korte verplaatsingen gebruikt, en heb tot dusver geen problemen ondervonden. De gitaar past er perfect in, en de koffer ziet er gewoon sexy uit - ik zie niet in waarom je dubbel zo veel zou moeten betalen voor 'the real thing'.
Enig minpuntje is dat het handvat er ongelooflijk fake uitziet. Maar dat zie je toch niet wanneer je hem draagt ;-)

K
Doet wat het moet doen in stijl
Kblay 14.06.2023
Brown on the outside, pink on the inside! Niet de goedkoopste optie, maar een Gibson California girl case kost vele malen meer... Gekocht voor vintage sg melodymaker. Perfecte fit. zwarte gitaar ziet er fantastisch uit in de roze voering. Het is natuurlijk geen flightcase, maar voelt degelijk aan. Ziet er ook goed uit, vintage looks. Handvat is erg plastic look en valt daardoor een beetje uit de toon.