seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

2042 Klantenbeoordelingen

Focusrite Scarlett Solo 3rd Gen

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 16.07. en Woensdag, 17.07.
VH
Goede Low Budget Interface!
Vince H 16.04.2022
Hij doet precies wat hij moet doen. Qua features zit er niet heel veel bij, maar dat is ook niet nodig, want dat valt allemaal te fixen in de programma's die je online gebruikt. Ik raad hem zeker aan!

C
Doet precies wat het moet doen
Chunk 27.04.2020
De interface helpt me erg goed bij het opnemen van basgitaar en gitaar. Ook de microfoonaansluiting werkt goed. De direct monitor feature is erg handig bij opnemen om vertraging te voorkomen. De koptelefoonuitgang werkt ook goed en het apparaat is over het almeteen zeer stevig en degelijk in elkaar gezet. Voor mij doet het precies wat ik wil en daarom is het de prijs helemaal waard.