seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

Fender Universal Guitar Stand

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 16.07. en Woensdag, 17.07.
Ideaal voor asymmetrische gitaren!
Anoniem 01.11.2016
Ik ben heel lang op zoek geweest naar een goede en stabiele standaard voor mijn jazzbass, en ik heb hem nu gevonden. Deze standaard zit degelijk in elkaar en biedt een goede stabiele ondersteuning voor mijn kostbare basgitaar.
Er zijn een paar kleine aanmerkingen te maken:
- De bas leunt erg ver achterover, dus er wordt meer ruimte ingenomen dan met andere standaards.
- De steunen zijn niet traploos verstelbaar. In de praktijk zitten de bevestigingsgaten echter dicht genoeg bij elkaar om een goede afstelling te vinden.
- De bevestiging van de extra steun aan de zijkant is niet heel stevig; in de praktijk biedt deze steun daardoor niet voldoende ondersteuning.
Al met al toch een goede beoordeling voor deze standaard.

AO
Alex Ou 20.01.2019
Deze guitar stand is goed. Maar vecht toch iets meer dan andere standen. Wel van goede kwaliteit