seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

F
Niet verkeerd
Freddyfish 05.03.2023
Ik heb deze gitaar nu meer dan een jaar en denk m nu wel een beetje te kennen. De eerste dag liet ik de gitaarhals door mijn hand zakken en sneden de frets door mijn handpalm. Dat was niet een goed begin. Je moet wat werk verrichten aan deze gitaar. Ik heb de derde veer een de tremolo gezet en afgesteld en de hals vlak gespannen. De topkam iets bewerkt en de zadels afgesteld. De tremolo is opzich prima als je het goed af hebt gesteld. Ook de fretten moet je polijsten want die zijn ruw. Na dit werk heb je plots een heel aardige stratocaster want de gitaar is verder prima gebouwd. De blanke toets is wel zeer snel vuil dus mooi blijft de hals niet. De tuners zijn ook niet heel erg stabiel. Die (en de pickups) ga ik nog wel vervangen maar dit is opzich nu best al een goede gitaar. Als je geen gitaar kunt afstellen en intoneren zou ik er niet aan beginnen. Je bent er dan snel klaar mee. Oh ja, bestel er een paar veertjes bij voor de tremolo arm. Die wordt niet standaard meegeleverd en de arm blijft daardoor los rammelen. Het zijn de details.