Naar de inhoud van de pagina
seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

Squier Contemp Jaguar HH LNSBM

Gratis verzending verwacht tussen Zaterdag, 7.09. en Maandag, 9.09.
t
Heel veel gitaar voor je geld !!!
thunderbaas 27.11.2021
Ben je op zoek naar de klassieke Jaguar/Surf sound,dan is dit misschien niet helemaal de goeie keus. Ben je echter op zoek naar een mooie veelzijdige gitaar met veel geluidsmogelijkheden,dan is dit een voltreffer. De humbucker pick-ups zijn te splitten naar single coils. En de elementen zijn zowel in serie als parallel te schakelen. Wat dan weer verschillende sounds oplevert. De hals is "roasted maple" iets wat je nog niet vaak tegenkomt in deze prijsklasse. Speelt fantastisch en ziet er ook zeer mooi uit. Evenals de Headstock met z'n chromen logo op zwart. Kortom een prima klinkende gitaar,die er ook nog eens een keer heel goed uitziet & dat voor een scherpe prijs. Squier doet t uitstekend de laatste jaren !!!